Haber Merkezi

30/09/12

NEFRET KONFEKSİYON SUNAR : BAHAR-YAZ 2012 MODELLERİ

NEFRET KONFEKSİYON SUNAR :

 

BAHAR-YAZ 2012 MODELLERİ

 

Alegresse Delail

 

Uluslararası platformlarda nefret suçu ve ayrımcılığı şiddetle kınayan, hatta bu konuda Türkiye dünyaya öncü olacak diyen yetkililer kendi ülkelerinde işlenen suçlara neden göz yumuyorlar ? Adama, sen önce kendi kapının önünü süpür demezler mi ?

 

Yetkililerin, nefret suçu olan antisemitizmin kapsamına girdiklerinden Ottawa protokolünde listelenen aşağıdaki bazı nefret uyandırıcılık ve ayırımcılık örneklerini dikkatle gözden geçirmelerini tavsiye ederiz :

 

- Radikal dini ideoloji adına Yahudileri öldürmek veya onlara zarar vermek konusunda yardım, çağrı veya savunma yapmak

- Yahudilerin gücü, medyayı, hükümeti, ekonomiyi kontrol etmeleri ve yahudi komplosu gibi, uydurma, aşağılama, canavarlaştırma benzeri klişeleşmiş suçlamalarda bulunmak

- Bir Yahudi veya Yahudi gurubu tarafından yapılan veya yapıldığı farzedilen hatadan, hatta Yahudi olmayanlar tarafından işlenen hatalardan, tüm Yahudi milletini sorumlu tutmak veya suçlamak

- İkinci Dünya Harbinde Nasyonal Sosyalist Almanya iktidarı, destekçileri ve suç ortakları tarafından işlenen Yahudi Soykırımının (Holokost) gerçekliğini, kapsamını, mekanizmalarını (örneğin gaz odaları) veya amacını inkâr etmek

- Yahudi milletini veya İsrail devletini Holokost'u uydurmak veya abartmakla itham etmek

- Yahudi vatandaşları Yahudilerin dünya çapındaki sözde önceliklerine veya İsrail'e, kendi ülkelerinden daha sadık olmakla suçlamak

- Yahudi milletinin özerklik hakkını inkâr etmek - örneğin İsrail devletinin varlığının ırkçı bir girişim olduğunu iddia etmek

- İsrail'i seçici kınama ve aşağılama amacıyla işaret etmek,  varolma hakkını reddetmek veya yıkılması için çabalamak

- Bu devletten, baska hiçbir demokratik devletten beklenmeyen veya talep edilmeyen tutumlar talep edip çifte standart uygulamak

- İsrail veya İsraillileri klasik antisemitizm sembol ve imajlarıyla tanımlamak (örnegin İsa'yi Yahudilerin öldürdüğünü iddia etmek).

- Günümüzün İsrail politikalarıyla Nazi politikaları arasında kıyaslama yapmak

- İsrail devletinin icraatlarından Yahudileri toplu halde sorumlu tutmak

 

                                                                   ***

 

YAHUDİLER…

 

http://www.dogruhaber.com.tr/Yazar/Makale/icari-Anlasma-ve-Ortakliklar-ile-israil.html

27 Nisan 2012 - icari Anlaşma ve Ortaklıklar ile israil- A.Halim Seçkin

 

« Ancak Yahudiler fırsatçıdır. Şartlar lehine döndüğü anda dünyada ebedi kalma girişimlerinde bulunur. Bu yüzden her yolu dener. Ticareti için politikayı, diplomasiyi değil zoru kullanır. Halkların arasına fitne tohumları eker. Birini diğerine karşı kışkırtır. Akla hayale gelmeyecek plan ve projelere girişir. »

 

 

DOST SEÇİMİ

 

http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/yazargoster.php?haber=22289

5.4.2102-Arslan BULUT--Türkiye İslam ülkesi değil mi?-Yeniçag

 

 « Bugün “Okullara Kur’an dersi koyduk” diye tafra satıyorlar ama Libya ve Suriye’de Amerikan-İsrail politikalarını takip ediyorlar? İslam ülkesi böyle mi yapar?
Ne diyor Maide Suresi 51’inci ayette: “Ey inananlar? Yahudi ve Hıristiyanları dost edinmeyin. Onlar birbirlerinin dostlarıdırlar. Sizden kim onları dost edinirse kuşkusuz o da onlardandır.” »

 

 

İSLAM ALEMİ VE TÜRKİYE’NİN SIKINTISI

 

http://www.milligazete.com.tr/makale/lider-kalkandir-234825.htm

4.4. 2012- İsmail Hakkı Akkiraz-Lider kalkandır-Milli Gazete

 

« İslam âlemi ve Türkiye olarak sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz. Siyonizm, Irkçı Emperyalizm ve müttefikleri Büyük İsrail'i kurmak, Siyonizm'in dünya hâkimiyetini sağlamak için kirli bir mücadele yürütmektedirler. (…) Bunların niyeti Fas'tan Endonezya'ya kadar 28 İslam ülkesinin yönetimini kontrol altına almak ve Anadolu'da Selçuklunun ve Osmanlı'nın mirasçısı İslam'a bağlı bağımsız bir Türkiye'nin olamamasını sağlamaktır. Bunların nihai hedefinde Türkiye'nin bölünmesi, parçalanması ve Fırat'ın doğusunun kurulacak Büyük İsrail'e katılması vardır. »

 

 

SİYONİZM TÜRK ÇOCUKLARINI ŞİZOFREN YAPMIŞ…

 

http://www.milligazete.com.tr/makale/siyonizmin-turkiye-nin-egitim-sistemi-uzerindeki-tahribati-239385.htm

18.5.2012 - Siyonizmin, Türkiye'nin eğitim sistemi üzerindeki tahribatı - Burhanettin Can - Milli Gazete

 

« Siyonist eğitim anlayışının uygulanmaya sokulması ile birlikte, bu ülkede, ailedeki eğitimle okuldaki eğitim karşı karşıya gelerek; çocuklar, çatışan iki eğitim sisteminden dolayı şizofren olmuşlardır. »

 

« Siyonizmin öngördüğü varlık, bilgi, değer ve tarih teorisine uygun mufredatların uygulanması sayesinde; nesillerin, tarihle, ecdadı ile olan bağları koparılmaya çalışılmıştır ve de çalışılmaktadır. Bu amaçla Alfabe değiştirilmiş ve bir neslin tarihle olan bağları, bir gecede kesilip atılmıştır. Bir gecede bir nesil, cahil konumuna indirgenmiştir. Tarih çarpıtılarak, karalanarak yeniden yazılmış ve bunun sonucunda belli bir nesil mankurtlaştırılmıştır (hafızasını kaybetmiş Köle).

 

Ayrıca Milletimizin ümmetle ile olan bağları koparılmıştır. Ortak dil ortadan kaldırılarak, ibadet ve ezan Türkçeleştirilerek, etnik ve mezhepsel düşmanlık körüklenerek; ümmet arasına, fitne, fesad ve düşmanlık sokulmak istenmiştir ve de istenmektedir. Ümmet, Türk, Kürt, Arap ve Fars şeklinde etnik olarak; Şii, Sunni, Alevi, Selefi şeklinde mezhepsel olarak bir kavganın içine, eğitimde kullanılan müfredatlar üzerinden çekilmeye çalışılmaktadır. »

 

 

İSRAİL=NAZİ

 

http://www.habervaktim.com/yazar/50422/israil%E2%80%99deki_filistin_toplama_kamplari_.html

10.5.2012 - İsrail'deki Filistin Toplama Kampları! - Kenan Alpay - Yeni Akit

 

« Siyonist İsrail, hapishaneleri açıkça NAZİ Kampları olarak kullanıyor. Bir farkla, Gaz Odası uygulamaları yerine Filistinli tutsakları ve yakınlarını 'yavaş ölüm'e mahkûm ederek. »

İSRAİL ORTADAN KALKSIN

 

http://www.habervaktim.com/yazar/51026/eurovision%E2%80%99dan_gelen_mesaj.html

29.5.2012 - Eurovision'dan gelen mesaj- Ayhan Demir - Yeni Akit

« İsrail, "one minute!" karşılığı olarak, Türkiye'ye sadece bir puan verdi. Ne yalan söyleyeyim, yeter ki, gözü ve gönlü kirleten gecekondu İsrail devleti tamamen ortadan kalksın, ben o bir puandan mahrum kalmaya razıyım. »

 

 

EN BÜYÜK DÜŞMANIMIZ YAHUDİDİR… BU SİLAH KURAN’IN DİLİDİR

 

http://www.gaziantephaberler.net/gundem/mavi-marmaranin-hesabi-namlularla-sorulur-foto.htm

24 Mayıs 2012 - Mavi Marmara'nın Hesabı Namlularla Sorulur

 

(Mavi Marmara olayında ölen Çetin Topçuoğlu anısına Adana Çetin-der tarafından düzenlenen programda Nureddin Şirin’in yaptığı konuşmadan alıntılar)

 

« En büyük düşmanımız yahudidir. Bu noktada, Kudüs'ün özgürlük mücadelesi önceliğimizdir, ümmetimizin merkezi davasıdır. Gözümüzü yahudinin üzerinden kaldırmayacak ve ellerimizi bu katillerin yakasından bir an olsun bırakmayacağız. »

 

« Sayın dışişleri bakanımız geçenlerde bir konferansta yaptığı konuşmada, “Filistin sorununun çözümü BM’dedir” demişti. Sayın bakan diplomasi diliyle BM’yi adres gösterse de, biz de burada, aziz şehidlerimizin ruhaniyeti önünde diyoruz ki: “Filistin sorununun çözümü ne BM’den, Ne Avrupa birliği, ne de Arap Birliği’nden geçer. Adına ister Kudüs Seriyyeleri diyelim, ister İzzeddin el Kassam tugayları diyelim, bu sorunun çözümü Filistin İslami direnişinin aziz ve kahraman mücahidlerinin namlularından geçer. Bizler de onlarla birlikteyiz ve biz de buradan ellerimizi onların silahlarına uzatıyoruz. İşte bu silah Kur’an’ın dilidir. Kur’an’ın yoludur. Kur’an’ın adresidir… Kur’an’a inananlar, Kur’an’ı rehber edinenler ve Kur’an’ın yolundan gidenler başka bir adres gösteremez. Bunun başkaca bir yolu olamaz… »

 

« Bugün burada aziz şehidlerimizi anıyorsak, bunun anlamı şudur:  Bizim en büyük görevimiz, zamanın Hayber’i olan bu kanser mikrobu siyonist İsrail rejimini tarihin çöplüğüne atmak için, Ali Bin Ebu Talib’in sancağını elimize alıp Kudüs orduları olarak yola düşmektir. Kısacası, Hayber’i yahudilerin başına yıkmadıkça bu yoldan dönüş yok… Nehirden denize Filistin özgür olmadıkça zülfikardan el çekmek yok.»

 

 

CUMHURİYET SAVCILIĞI HİTLER’İN ELİNDEN KURTULAN TÜRK YAHUDİLERİNİN HİKAYESİNİ MAVİ MARMARA İDDİANAMESİNE EKLEDİ. TÜRK YAHUDİLERİNİ VE/VEYA YAHUDİLİĞİ MAVİ MARMARA OLAYINA KARIŞTIRAN ZİHNİYET TEHLİKELİ BİR ZİHNİYETTİR

 

http://www.sabah.com.tr/gundem/2012/05/23/israile-tokat-gibi-iddianame#

23.5.2012 - İsrail'e tokat gibi iddianame – Sabah

 

« Savcı Ekinci'nin hazırladığı iddianamede dönemin İsrail Genelkurmay Başkanı Rau Gabiel Ashkenazi ve İsrailli 3 komutan "firari sanık" olarak yer alıyor. 4 komutan için 10 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası isteniyor. Dosyada Nazi Almanyası döneminde Türkiye'nin 20 bin Musevi'ye pasaport verdiği hatırlatılıp "Varlığınızı Türkiye'ye borçlusunuz" mesajı veriliyor »

« (…)  İddianamenin üçüncü bölümündeyse İsrail'e tarih dersi verircesine Osmanlı'dan günümüze Türk-Musevi ilişkileri kapsamlı bir biçimde anlatılıyor. Savcı, bu kısımda 1492'de İspanyol Engizisyon Mahkemesi tarafından sınır dışı edilen Musevilere Osmanlı'nın sahip çıktığını hatırlatıyor. Ayrıca Nazi Almanyası'ndan kaçan Musevilere Atatürk'ün kurucusu olduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin kucak açtığı, bu dönemde 20 bin Musevi'ye Türk pasaportu verildiği, böylelikle Musevilerin ölüm kamplarına gönderilmekten kurtarıldığı da belirtiliyor. İddianamede, bu perspektiften bakıldığında İsrail'in bugünkü varlığını Türkiye Cumhuriyeti'ne borçlu olduğu kaydediliyor. »

 


YAHUDİ GÜDÜMLÜ HOMOSEKSÜEL TİYATRO YAZARLARI

 

http://www.nefretsoylemi.org/resimler/201205163458520770.pdf

16.05.2012 -TÜRKİYE'DE OYNANAN TİYATRO - YENİ AKİT

 

 

 

  

 

 

 

 

İSRAİLİN EN ZENGİNLERİ OLAN TÜRK YAHUDİLERİ VE AMERİKA SEÇİMLERİNİ BELİRLEYEN YAHUDİ LOBİLERİ…

 

http://www.tumkoseyazilari.com/yazar/fadime-ozkan/04-06-2012-mavi-marmara-davasi-israili-ciplak-birakacak.html (Nedense bu yazıya ulaşılamıyor)

4 Haziran 2012- Mavi Marmara davası İsrail’i ‘çıplak’ bırakacak - Fadime Özkan – Star

 

İHH BAŞKANI BÜLENT YILDIRIM İSRAİL SALDIRISININ İKİNCİ YILINDA  STAR’A KONUŞTU

 

« Yalnızlaşan İsrail’in bölgede çok fazla zulüm yapması mümkün değil. Panik ve korku yaşayacak, iç muhalefeti artacak. Ayrıca Türkiye’deki Yahudi vatandaşlarla İsrail vatandaşları arasında sıkı ilişkiler vardır. Bu ilişkiler tekrar gözden geçirilecek. Çünkü İsrail’in en zenginleri, Türkiye’de yaşayan, Türk vatandaşı olan Yahudilerdir. Sermayenin çoğu buradan gider. İlişkiler bozulunca sermaye sahibi iyi niyetli Yahudiler de İsrail’e mesafeli olacak. Böylece İsrail ekonomik alanda da birçok zarara uğramış olacak ve bölgede yalnızlaşan İsrail bakalım ne yapacak? »

« Amerika halkının büyük kısmıyla, yönetimi ayırmak lazım. Halkın büyük kısmı Siyonizm’in kendilerini sömürmesini kabul etmiyor. Fakat ses çıkartamıyorlar. Amerika seçimlerini bile Yahudi lobileri belirliyor. Ve tehdit de ediyorlar; Türkiye–İsrail ilişkilerinde yanımızda yer almazsanız gelecek seçimlerde şu maddi yardımda bulunmayacağız, diye. Yani, tabir yerindeyse Amerika’yı yönetenlere diyorlar ki; sizin hükmünüz yok, biz sizi paramızla istediğimiz gibi satın alırız. »

 

« Türkiye büyük “bedel” ödedi, diyenler az değil.

 

Ben bu konuda farklı düşünüyorum. Türkiye hiçbir bedel ödemedi. Türkiye özgürleşti. Türkiye bağımsız hareket etmeyi kabullendi ve öğrendi. (…) İtibarımız arttı ve bütün halklar tarafından tanındık. Türkiye hangi bedelleri ödedi? Dokuz şehit Türkiye’yi zirveye taşıdı. O nedenle biz bunu bedel değil tamamen kazanım olarak görüyoruz. »

 

 

 

GÜLMEK SERBEST : HUZUR HAVZASI ORTADOĞU

 

http://www.byegm.gov.tr/ic-basinda-dis-politika.aspx?ahid=53789

16.4.2012-Ardan ZENTÜRK, “İstanbul Süreci Hayırlı Olsun”-STAR

 

« İstanbul buluşmasının ortaya çıkardığı ana gerçek şudur: Bölgede İsrail haricinde kimse savaş istemiyor... »

 

 

GÜLMEK SERBEST : HAMANEY’İN SÖZÜ SENETTİR

 

http://yenisafak.com.tr/Yazarlar/?i=31777&y=AbdullahMuradoglu

3.4.2012-Abdullah Muradoğlu-Provokasyonlar tutmuyor..-Yeni SAFAK

 

« İran'ın dini lideri Ayetullah Hameney, Başbakan Erdoğan'a "Dinimiz kitle imha silahlarına izin vermez" demişti. (…) En yüksek siyasi ve dini mercii olarak Ayetullah Hameney'in sözü İran'ı bağlayan bir senettir. Bu sözün üstüne daha fazla ne söylenebilir ki? İran'ın nükleer silah üretmeye çalıştığı kanıtlanmış değil ama İsrail'in elinde bu silahlardan bolca bulunduğunu cümle alem biliyor.  Asıl endişe kaynağı bu silahların aşırı siyonist bir grup tarafından ateşlenmesi ihtimalidir. »

 

 

GÜLMEK SERBEST : HEDEF TÜRKİYE İMİŞ

 

http://yenisafak.com.tr/yazarlar/?t=03.04.2012&y=IbrahimKaragul

3.4.2012 - Türkiye'ye saldırı tatbikatı? – İbrahim Karagül – Yeni Şafak

 

« Ege ortaklığın adalarında İsrail füzeleri.. Kime karşı?" diye yazmıştık. "Adalar'dan sonra Kıbrıs'ta da İsrail füzeleri" demiştik. Bu çalışmaların hedefi sanki İran'mış gibi bir görüntü veriliyor. Oysa hedef hep Türkiye idi. »

 

 

SURİYE’YE MÜDAHELE YOKSA, KABAHATLİSİ KİMDİR ?

 

http://www.turkiyegazetesi.com/makaledetay.aspx?id=531747

14.4.2012-M.Necati Özfatura-Esad uzatmaları oynuyor!-Türkiye Gazetesi

 

«Birleşmiş Milletler, ABD, AB, Rusya, İran, Çin ve hatta Arap Birliğinin çoğu Suriye’deki katliama seyircidir. Onlara göre Suriye halkının gördüğü zulmün kıymet-i harbiyesi yoktur. Onlar için İsrail’in ve kendi menfaatleri ön plandadır. İsrail’in gelecekteki güvenliği için Suriye’de milyonlarca kişinin ölmesi ve Suriye kentlerinin harabe haline gelmesi ve Suriye ekonomisinin çökmesi gerekiyor. »

 

 

SURİYE’YE MÜDAHELE OLACAKSA, KABAHATLİSİ KİMDİR ?

 

http://www.milligazete.com.tr/makale/israil-suriye-olayinin-neresinde-236012.htm

16.4.2012-Abdülkadir Özkan-İsrail, Suriye olayının neresinde?-Milli Gazete

 

« Böylece ortaya çıkacak mezhep çatışması ile bölgede uzun yıllar telafisi mümkün olmayacak düşmanlık tohumları ekilmiş olacak, bölgede İsrail kendini güvende hissedecektir. Hatta güvende hissetmenin ötesinde köpeksiz köyde değneksiz gezme imkanı bulacak ve ilk planda Filistinlilere karşı yok etme eylemlerine yeniden hız verecek ve Büyük İsrail hedefine giden yolda önündeki bazı engeller kalkmış olacaktır.»

 

 

TRT GENEL MÜDÜRÜ ŞAHİN’E GÖRE PARAYI KİMLER GÖTÜRÜYOR ?

 

http://www.sondakika.com/haber-trt-genel-muduru-sahin-reyting-toplumun-gen-3596098/

6.5.2012 - TRT Genel Müdürü Şahin: Reyting Toplumun Gen Yapısını Değiştiriyor

 

« Şahin sözlerini şöyle tamamladı: "Takılarla ilgili çok güzel bir çalışma var. Hürrem'in yüzüğü örneğin. Bir dizi dolayısıyla dizi filmde yüzüğü öne çıkarıyorlar. Ama öne çıkarmadan önce yüzük üreticileri öyle bir yüzük üretiyor. Bu yüzükten dolayı da insanlar paralar kazanıyorlar. Ama dayatıyorlar. Bir ara Gaffur'un pijaması vardı hatırlayın. Adamın elinde kumaş kalmış. Gaffura giydirdiler bütün kumaşlar satıldı o vesileyle. Tabii bu moda sektörünü çok yakından ilgilendiriyor. Mesela çizgili kırmızı kravatı öne çıkaracaklardır bir dizide. Bu verilerin tamamı da İsrail'e ayrıca veriliyor. İsrail bu verilerden bizi tahlil ediyor. Türk milleti hangi renklerden hoşlanır. Hangi tarz elbiselerden hoşlanır. Ona göre de elbise, giysi ayakkabı üretiyorlar ve parayı da birileri götürüyor. Biz de ağzımızı açıp televizyon izleyen ikinci ülke oluyoruz." »

 

 

İSTANBUL’DA İSLAMI UYANIŞ VE İMAM HUMEYNİ KONFERANSI


http://hurseda.net/haber_detay.php?m=0&id=67632 ve

http://www.velfecr.com/islami-uyanis-ve-imam-humeyni-paneli-foto-6613h-tr.html

 

« İstanbul`da İmam Humeyni`nin vefatının 23. yılı münasebetiyle, İslami Uyanış ve İmam Humeyni konferansı düzenlendi.

 

 

 

 

3.5.2012 TARİHİNDE FİLİSTİN DAYANIŞMA PLATFORMU TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN FİLİSTİN MESELESİ KONFERANSINDA KONUŞAN SAYIN DAVUTOĞLU NELER DEDİ ?

 

 

« Tahrir'deki, Libya'daki, Suriye'deki gençlerin tek istediği onurdur. Genç Orta Doğu insanı onurunu tekrar kazanmak istiyor. Onurlarının en fazla zedelendiği yer de Filistin meselesidir. 64 yıldır Orta Doğu insanlarına hakaret ediliyor. Filistinlilere yapılan her zulüm, bu bölgedeki halklara -etnik kökeni, mezhebi ne olursa olsun- hakarettir. Artık buna bir son verilmesi lazım »

 

« Tam egemen Filistin devletinin başkentinin de Doğu Kudüs olması gerekiyor. Bu bir lütuf değildir, Filistinli kardeşlerimizin hakkıdır. Bu, insanlık vicdanını temsil eden Kudüs'e sadakat hisseden bütün Müslümanların, Hristiyanların, İbranilerin hakkıdır. Kudüs, o vicdanı temsil edecek şekilde Filistin'in başşehri olmalıdır. Gerçekten insanlık barışının sağlandığı bir başşehir. Kudüs meselesi çözülmeden Filistin sorununun çözüme kavuşturulması mümkün değil. Bütün anlaşmalarda vurgulandığı gibi 67 sınırlarını yansıtacak şekilde Doğu Kudüs'ün özgür Filistin'in başşehri olacağı bir çözüm istiyoruz », « Kudüs 3 dinin temsil edildiği ve insanlık onurunun yaşandığı bir başkent olmalıdır »

 

 

YORUM:

 

İsrail'in, her Cuma günü, 1,000 Müslümana Kudüs'teki Tapınak Dağı üzerinde alenen dua etme izni veren, çokdinli yaşam gerçeğine saygılıyım. Bunu gördüğümde, kendi kendime sormak zorunda kaldım, İslam dünyasının neresinde 1,000 Yahudi bir araya gelip herkesin gözü önünde dua edebilir?

 

                                                                                           Irshad Manji - Müslüman yazar (1)

 

 

 

FİLİSTİN DAYANIŞMA PLATFORMU İCRA KURULU

http://www.filistinplatformu.org/icrakurulu.php

 

 

 

 

 

 

VAH CANIM VAH... BU İNSANLAR GECELERİ RAHAT UYUYABİLİYOR MU ?

 

 

http://www.el-aziz.com/haber/6184/TURKIYE-ISRAIL_SAVASIDIR.html

08 Ağustos 2012 - TÜRKİYE-İSRAİL SAVAŞIDIR

 

« Şemdinli’de, Halep’te devam eden çatışmalar üzerindeki ince sis perdesi altında savaşan iki tarafın Türkiye ile İsrail olduğu artık çıplak gözlerle bile seçilmektedir.

(…)

Her vesile ile sıkça tekrarladığımız gibi Türkiye Cumhuriyeti’ni İngilizlerle işbirliği yaparak Osmanlı Devleti’ni yıkan Selanik'li Sabetayist Yahudi İttihatçılar örtülü bir zümre oligarşisi şeklinde kurdular.

 

Başbakan Erdoğan’ın katıldığı A Haber Televizyonu programında “Bir kısım medya ve sermaye çevreleri bölücü terör örgütünü destekliyor” diye açıkça suçladığı çevreler İsrail’in Türkiye’deki malum uzantılarından başkası değil.

 

Başbakan’ın Genelkurmay Başkanına gönderdiği mesajda yer alan “Türkiye Cumhuriyeti ve aziz millet, sadece terör örgütüne değil; terör örgütünün iplerini elinde tuttuğu canilere de, terör örgütünün iplerini elinde tutan düşman ülke ve çevrelere de haddini, hududunu bildirecek güçtedir.” sözlerin hedefindeki ülke de münhasıran İsrail’dir. »

 

 

http://www.habervakti.com/?page=news_details&id=75528

22.8.2012 - Türkiyede Siyonizm tehlikesi!

 

« Türkiye Kültürel Genetik Araştırmaları Düşünce ve Teşhis Platformu Onursal Başkanı Deniz Şar, Akit'e çarpıcı açıklamalarda bulundu. TV ve gazetelerde gizli Yahudilik propagandası yapıldığını belirten Şar, “Türkiye, Siyonizm'in işgali altındadır” dedi. »


« Türkiye'de gizli bir Yahudilik sorunu olduğunun altını çizen Şar, “Bunu biz İslami kesim olarak gündeme getirdiğimiz zaman ırkçılıkla suçlanıyoruz. Bu asla bir ırkçılık değildir. Yahudilik propagandasını örtmek ve saklamak için ırkçılık yapılıyor diye yaygara koparıyorlar. Burada tamamen Türkiye'nin mevcudiyetine yönelik psikolojik saldırılar söz konusudur” diye konuştu. »


« Yahudi soyunun Müslüman-Türk milletinin mevcudiyetine ve mülküne göz diktiğini belirten Şar, şöyle devam etti: “Bu soy ülkemizde hemen hemen her kademeye sızmış durumdadır. Bu bir milli güvenlik meselesidir. Bunun siyasi terimine Siyonizm deniliyor. Türkiye Siyonizm'in işgali altındadır. Adamların kimlikleri Türk ve Müslüman isimleri altında gizlidir. »


« Cumhuriyet döneminde Almanya'dan getirilen Yahudi profesörlerin Türkiye'deki üniversitelerin temellerini kurduklarını söyleyen Şar, “Bu adamlar Türk isimlerini almış Yahudileri yerlerine bırakarak ülkelerine gittiler. Bundan beri Türk akademisi, sözde bu bilim adamlarının gölgesinde bunların istikametinde ve kadrolaşması ile gelişmiştir. Şimdi bu bilim adamları İslam düşmanlığını laiklik olarak satarlar. Burada laiklikten amaçlanan şey İslam düşmanlığıdır” dedi. »

 

 

                                   

 

 

http://www.milligazete.com.tr/makale/-gizli-dunya-devleti--1-250489.htm ve

http://www.milligazete.com.tr/makale/-gizli-dunya-devleti--2-250571.htm

21-22 EYLÜL 2012 - 'Gizli Dünya Devleti' 1 ve 'Gizli Dünya Devleti' 2 - Burhanettin Can - MilliGazete

 

« Siyonizm anlaşıldığında, dünya tarihinin karanlık yüzü olan 'Gizli Dünya Devleti' daha iyi anlaşılabilecektir.

Burada, Rahmetli Erbakan Hoca tarafından Türkçeye tercüme ettirilen ve Milli Gazete tarafından dağıtımı yapılan 'Gizli Dünya Devleti' adlı eserin incelenmesinin önemi üzerinde durulacaktır. »

 

« Genel olarak Yahudilerin özel olarak da Siyonistlerin sayıca az olmuş olmaları, görünmeden, işbirlikçiler ve kukla teşkilatlar vasıtasıyla dünyayı idare etmek gibi bir strateji izlemelerini zorunlu kılmıştır. Siyonist Stratejideki nicelik zafiyeti, Para, Medya, Lobi ve İşbirlikçi ihdas etme gibi dört ana eksende güç elde ederek giderilmiştir. Gizli Dünya Devleti merkezinde birincil güç, paradır, sermayedir. »

 

« Gizli Dünya Devleti Mensupları, bukalemunlar gibi her renge, her kimliğe bürünebilirler. Her yerde bulunurlar fakat oraya ait olmazlar. Böyle bir sonuca ulaşabilmek için asırlardan beri uzun vadeli bir stratejiye bağlı olarak teşkilatlanmakta ve çalışmaktadırlar. »

 

« Büyük Ortadoğu Projesi'nin gizli amacından biri de, Gizli Dünya Devleti'nin menfaatleri istikametinde Büyük Ortadoğu denilen coğrafyadaki devlet yapılarını, yeni sömürgeciliğe uygun olarak yeniden yapılandırmak, uluslararası sermayenin emrinde çalışacak işbirlikçi, kukla ve şirket hükümetleri kurmaktır.»

 

« "<a href='http://adsrv.prodestek.com/www/delivery/ck.php?n=af8575be&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE' target='_blank'><img src='http://adsrv.prodestek.com/www/delivery/avw.php?zoneid=72&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE&n=af8575be' border='0' alt='' /></a>

Gizli dünya devleti, dünya hakimiyeti için hedef aldığı ülkelerde milli/ulus devlet yapılarını yıkmak istemektedir Bunun için kullanılan metod, karışıklık (kaos) çıkarmaktır. »

 

« Siyonist Önderlere göre, insanlara, kaosun nedeni olarak, farklı devlet, din ve milliyetlerin var olması gösterilecektir. Eğer, bütün devlet, din ve milliyetler ortadan kaldırılırsa, karışıklık son bulmuş olacaktır »

 

« Farklı devlet, hukuk, para, din ve milliyetlerin ortadan kaldırılması, yok edilmesi yaratılış gerçeğine ve insan fıtratına, doğasına aykırı bir durumdur. Böyle bir durum meydana getirebilmek için, insanların kendi köklerinden koparılması, düşünemeyecek tarzda bir sefahat ve uyuşturucu alemine sokulması gerekmektedir. Bu, gününü gün eden, nereden gelip nereye gideceğini düşünemeyen sürü psikolojisidir. İnsanlığın bu şekilde ifsad edilmesi ile hedeflenen amaç, Dünya Vatandaşlığıdır. Her şeyi, uluslar arası sermayeyi kontrol eden görülmeyen bir gizli gücün(Gizli Dünya Devleti) emrine vermek için, tüm dünyada sadece şeytanı değer sistemi hakim kılarak, farklı kültür medeniyet, din, devlet ve milletleri yok etmek amaçlanmaktadır »

 

« Siyonist önderlere göre, böyle bir dünyanın gerçekleştirilmesi için bütün ahlak sistemlerinin yıkılması gerekmektedir »

 

« Yeni Dünya düzeni, tek devlet, tek hükümet, tek anayasa, tek para ve tek silahlı gücün olduğu, Siyonistlerin efendi diğerlerinin köle olduğu bir dünya tasavvurudur »

 

http://www.tumkoseyazilari.com/yazar/israfil-kkumbasar/13-09-2012-turk-milliyetciligi-mi-yahudi-irkciligi-mi.html    

13.9.2012 - Türk milliyetçiliği mi Yahudi ırkçılığı mı? - İsrafil Kumbasar - Yeniçağ

 

« 19. yüzyılın klasik müzik bestecisi Richard Wagner, “Yahudiler, bütün insanların kanındaki mikroplardır” derken acaba neyi kastediyordu?

20. yüzyılda büyük Türk milliyetçisi Nihâl Atsız, “Yahudiler, bütün milletlerin gizli düşmanıdır” derken hangi gerekçelere dayanıyordu?

Ve bugün ‘Türk’ kavramını Anayasa’dan çıkarmaya çalışanlar ile “Türkiye bir çiçek bahçesidir” diyerek onlara kayıtsız şartsız payandalık yapanlar, nereden besleniyorlar, hangi odaklardan güç alıyorlar?

Türk milletinin yok olma sürecinden kurtulabilmesi için ‘Sebataycılar’ile onların güdümündeki ‘masonların’ devletten mutlaka tasfiye edilmesi, Türkiye’nin bütünüyle ‘Türklerin hâkimiyetine’ girmesi şarttır.

Türk milliyetçilerinin, birinci vazifesi budur. »

 

http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012/08/23/petrolle-de-ayni-adamlar-oynuyor

23.8.2012 - Petrolle de aynı adamlar oynuyor – Sabah

 

« İşin ilginç tarafı petroldeki yolsuzluğun da arkasında İran, Suriye, Kuzey Kore'nin paralarını aklayıp, Meksika'daki uyuşturucu kaçakçılarına yardım eden, El Kaide'ye para aktaran ve Libor faizini manipüle edip tüm dünyayı soyan bir gurup işadamı çıktı. Bunların çoğunluğunu ise Musevi ya da uluslararası Yahudi Lobisi'ne yakın olan, ABD'de NeoCon'cu olarak tanımlanan Cumhuriyetçi kesime yakın kesim oluşturuyor. »

 

 

LOS ANGELES’TA FELAKET

 

---http://www.tumkoseyazilari.com/yazar/zeki-ceyhan/29-08-2012-semavi-dinlerin-kardesligi.html

29 AĞUSTOS 2012 - Semavi dinlerin kardeşliği! - Zeki Ceyhan- Milli Gazete

 

« Bugün size "Semavi dinlerin kardeşliğine" inananların başına neler geldiğini aktarmak istiyoruz!

Ramazan ayında Los Angales de Westside Yahudi Cemaati Müslümanlar onuruna bir iftar yemeği vermiş!

9 Ağustos da verilen iftar yemeğinde Yahudiler Müslüman kardeşlerini "Mübarek Ramazanlar" diyerek karşılamışlar!

"Oruç açma zamanının" geldiği gün batımında misafirlere dualar eşliğinde(!) Yahudilerin kutsal çalgısı Şofarın çalınması ile duyurulmuş!

Müslüman olarak oruç tutup, iftar vakti geldiğinde Yahudilerin kutsal çalgısı şofarın çalınması ile oruç açmak nasıl bir şey acaba?

Elbette "dinler arası diyalog" gibi, "semavi dinlerin kardeşliği" gibi söylemlere takılınırsa olacağı budur! »

 

 

MEŞUM FİLMİN SORUMLUSU SAĞLAM KAYNAKLARCA( !) AÇIKLANDI 

 

http://www.samanyoluhaber.com/dunya/Peygamberimize-hakaret-eden-filmin-arkasindaki-ismi-acikladi/840671/

 

17.9.2012 - Filmin arkasında Netanyahu var

 

« Eski Filistin Devlet Başkanı Yaser Arafat 'ın danışmanı Bessam Ebu Şerif , yaptığı açıklamada, Netanyahu 'nun, Amerika 'da yaşayan zengin Yahudilere filmin finanse edilmesi konusunda talimat verdiğini öne sürdü. »

 

 

FLAŞ ! BAŞBAKAN ERDOĞAN ARABULUCUNUN MADDİ DURUMUNU AÇIKLADI 

 

http://www.haberturk.com/gundem/haber/777167-yahudilerin-dunyadaki-en-zengin-adamini-bana-gonderdiler

17.9.2012 - "Yahudilerin dünyadaki en zengin adamını bana gönderdiler"

 

« Yahudilerin dünyadaki en zengin adamını bana gönderdiler. Birkaç ay oldu. Neymiş... Normalleşme için arabulucu olacakmış. »

 

 

VERDİKLERİ MESAJLARLA HALKIN GAZINI ALIYORLAR…MIŞ

 

 http://www.tumkoseyazilari.com/yazar/bekir-hazar/21-09-2012-seytani-tezgah.html

21.9.2012 - Şeytani tezgah - BEKİR HAZAR - TAKVİM

 

« Başbakanımız ; "Dünyanın en zengin...
Yahudilerinden biri...
İsraille aramız düzelsin diye...
Arabulucu olarak bana geldi"
demişti.
Şimdi İsrail medyası...
"Kim bu arabulucu zengin Yahudi" diye...
Yayınlar yapıyor, tahminler yürütüyor...
"Şu zengin olabilir o arabulucu" dedikleri...
Her isim bize yabancı...
Ve çok ilginçtir...
Tamamı medya patronu...
Meğer dünyada zengin...
İsmini duymadığımız...
Ne zengin Yahudi medya patronları varmış.
Böyle bir güçle...
Perde arkasında "Peygamber Efendimiz"e...
Hakaret karikatürleri de yayınlatır...
ABD'de sapık hristiyan tarikatlar da kurup...
İslam'a ve Peygamber Efendimiz'e...
Hakaret filmleri de çektirir...
Dünyayı birbirine katar...
Oturur seyredersin. »

 

 

MAZLUM FİLİSTİN BAŞKANI MAHMUT ABBAS, ÇİFTİ 20'000 DOLARLIK FABİ MARKA İTALYAN AYAKKABILARI KULLANIYORMUŞ(2).

BASBAKAN ERDOĞAN NEDEN, ZENGİN BİR ARAP AYAĞIMA GELDİ, DEMEDİ ?

 

http://www.haber10.com/haber/301179/

21.9.2012 - Erdoğan-Abbas Başbakanlık'ta görüşüyor

« Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile Filistin Devlet Başkanı Mahmut Abbas'ın görüşmesi saat 14.35'te başladı. Başbakanlık Resmi Konutu'ndaki görüşme basına kapalı gerçekleşiyor.»

 

YENİ ARABULUCU NAMZETLERİ

 

http://www.turkishny.com/economy-news/7-economy-news/101289-ortadogulu-super-zenginlerin-sayisi-artti

22.9.2012 - Ortadoğulu Süper Zenginlerin Sayısı Arttı

 

« Ortadoğu ülkelerinde yaşayan süper zengin sayısının 100 kişi artarak 4 bin 595’e yükseldiği ve bu kişilerin toplam servetinin 710 milyar doları bulduğu bildirildi. »

« Ortadoğu’da ilk sırayı 230 milyar dolarlık servete sahip bin 265 süper zengin ile Suudi Arabistan aldı. Ardından 120 milyar dolarlık serveti kontrol eden 810 zenginin bulunduğu Birleşik Arap Emirlikleri geldi. BAE’deki 35 milyarderin ortalama serveti 1.1 milyar dolar civarında. Serveti 30 milyon dolar ile 49 milyon dolar arasındaki zengin grubu, ülkedeki toplam süper zenginlerin yüzde 45.7’sini oluşturuyor. Katar’daki 12 milyarderin ortalama serveti ise 1.4 milyar dolar. »

 

 

ANKARA RİXOS OTEL’DE EL-QUDS ÜNİVERSİTESİNDEN FAHRİ DOKTORA  ALAN BAŞBAKAN ERDOĞAN NELER DEDİ?

 

/israilde_gundem/4353.htm

24.9.2012 - ERDOĞAN’IN BARIŞ VE HUZUR ORTAMI TESİS ETME KONUŞMASI

 

''İsrail bu şekilde Kudüs'ü diğer Filistin topraklarından ayırmayı amaçlamaktadır. Amaç buranın gerçek sahipleri olan Filistinlileri yıldırmak, ana vatanlarından söküp atmak, bu şekilde sehrin tarihi yapısını ve dokusunu değiştirmektir."

 

"El-Kudüs Üniversitesi'nin İsrail tarafından tanınmayan diplomaları ülkemiz tarafından tanınmaktadır. Bırakın tanımasınlar, önemli değil. Ne ki İsrail? Hiç önemli değil "

 

"Er geç hak zulme galip gelecektir. "

 

"Kudüs giderse başka Kudüs yoktur, olmayacaktır."

 

"Biz Ísrail’in Filistin’e karşı nasıl davrandığını, nasıl baktığını çok iyi biliyoruz. İsrail'e göre Filistin bir açık hava hapishanesidir. Şu anda İsrail'in cezaevlerinde, hücrelerinde biz inletilen, işkence yapılan kardeşlerimizin durumunu içimiz yanarak takip ediyoruz."

 

“İsrail'in sözlerine bugüne kadar güvenmedim güvenmiyorum. (…) Şu andaki İsrail yönetiminin Tevrat'la da alakası yoktur haa, bunu da size duyurayım. Asla!"

 

"Bunlar bu. Hiçbir zaman bunlardan iyi niyet beklemeyin. Ne kadar iyi niyet sunarsak sunalım, asla... "

 

 

KUDÜS GÜNÜ - İSTANBUL

 

http://www.haksozhaber.net/kudusun-ozgurlugu-icin-fatihte-mesaleli-yuruyus--31713h.htm

17 Ağustos 2012 Kudüs’ün Özgürlüğü İçin Fatih’te Meşaleli Yürüyüş

 

“Özgür Kudüs Platformu, “Dünya Kudüs Günü”nde dün teravih namazı sonrasında Fatih’te bir etkinlik düzenledi. (...)

 

“Kudüs’ün Özgürlüğü Ümmetin Özgürlüğüdür” sloganıyla faaliyetlerine devam eden Özgür Kudüs Platformu’nun düzenlediği etkinliğe platforma üye olan 13 İslami Sivil Toplum Kuruluşundan, İstanbul Umut-Der, Furkan-Der, İlim-Der, Marmara-Der, Hayır Eli-Der, Zeytinburnu-Der, İzmit Umut-Der, Semere-Der, Mustazaflar Cemiyeti İstanbul Şubesi, Müstazaflar Cemiyeti Bursa Şubesi, Erdem-Der, İlke-Der, Dost-Der ile platforma üye olan Doğruhaber Gazetesi, Özlem Ajans, İnzar Dergisi, Nisanur Dergisi, Dua Yayıncılık ve Kürtçe yayın yapan Kelhaamed Dergisi de destek verdi.

Yürüyüş sırasında “Terörist İsrail Filistin’den Defol, Kudüs’e Selam Direnişe Devam, Lailaheillallah, Kahrolsun İsrail, Hamas’a Selam Direnişe Devam “ sloganları atıldı.”

 

“Saraçhane Parkında ilk olarak bir konuşma yapan Özgür Kudüs Platformu Başkanı Mehmet Eşin, Kudüs’ün İslam coğrafyası içinde müstesna bir yere sahip olduğunu ifade ederek, “Kudüs Müslümanların ilk kıblesidir ve Müslümanlar için bir semboldür. Kudüs davası tüm ümmetin ortak davası ve ortak paydasıdır. Kudüs’teki zulüm ve işgal son bulacaktır. Müslümanlar olarak Kudüs için yapabileceğimiz çok şeyler vardır. Kudüs davası her gün gündemimizde olmalıdır. Öyle ki her gün ‘bu gün Kudüs için ne yaptım?’ diye kendimize sormalıyız. Hep birlikte Kudüs’ün özgür oluncaya kadar mücadelemize devam etmeliyiz” diye konuştu.”

 

“Daha sonra söz alan Özgür-Der Genel Başkanı Rıdvan Kaya, “(...) İsrail denen çetenin ve kirli oluşumun varlığını ne siyaseten ne de zihnen veya kalben asla meşru görmeyeceğiz. İsrail bizim için tümüyle gayrı meşru bir varlıktır.”

 

“Platform üyelerinden Erdal Elibüyük basın açıklamasını okudu. Ramazan ayının mü’minler açısından her açıdan bir bilinçlenme ve şuurlanma ayı olmakla beraber aynı şekilde ümmeti ilgilendiren sorunların çözümü açısından da bilinçlenmelerinin bir gereklilik olduğunu ifade eden Elibüyük, “Dünya Kudüs Günü, İslam ümmetinin gücünün, azametinin ve İslam kardeşliğinin tecelli ettiği gündür. Bugün, İslam ümmetinin vahdet ve kardeşlik günüdür. Siyonist çete ve işbirlikçilerine karşı Hayber’ce öfkeyi ifşa etme günüdür” diye konuştu.”

 

 

 

DİĞER İLLERDEKİ KUDÜS GÜNÜ ETKİNLİKLERİ İÇİN

 

Diyarbakır : http://hurseda.net/Bolgemizden/71525-Diyarbakirdan-Televive-Ince-Mesaj_.html  

Adana : http://hurseda.net/guncel/71542-Kudus-gunu-Muslumanlarin-Siyonizme-Ofkesidir.html 17-8

Bursa : http://hurseda.net/guncel/71539-Filistin-Tum-Muslumanlarin-Meselesidir.html 17-8 

Batman : http://hurseda.net/guncel/71544-Israilsiz-Bir-Dunya.html 17-8

 

 

KUDÜS GECESİ

 


 

 

http://www.velfecr.com/filistin-islami-cihad-temsilcisi-kudus-gecesinde-video-7053h-tr.html

19.8.2012 - Filistin İslami Cihad Temsilcisi Kudüs Gecesinde

Kudüs İslami Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği tarafından İstanbul'da düzenlenen Kudüs Gecesi programına katılan Filistin İslami Cihad Hareketi temsilcisi Ebu Şerif, dünya müslümanlarını Kudüs'ün özgürlük mücadelesini zafere ulaştırmak için vahdet ve direnişi korumalarını istedi.

1- http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/myths3/MFjerusalem.html#_edn13

2- http://challahhuakbar.blogspot.ch/2012/09/hamas-revives-mahmoud-abbas-expensive.html

Alegresse Delail

Please enter the text shown in this picture:

Küfür, hakaret, ırkçılık ve nefret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır. Lütfen kişilere saygılı olun ve fikirlere cevap verin
ilker
31/01/13 14:05
acaba yahudiler tarih boyunca niye gittikleri ülkelerde hep istenmeyen ırk oldular.bunu kendilerine sormak lazım.yahudi olmayanlara kendi aralarında söyledikleri isim yüzünden olabilirmi.
Laura
31/12/12 07:38
Anaokullarıın eğitim programlarını belrrleiken milli eğitim bakanlıgına baglımıdır merak ettim aslında. Eğer f6yle degilse bu konuda f6zel kuruluşların izledigi yol nedir bilgisi olan kimse varmıdır.
Alon
23/10/12 00:04
Sayın Yehuda !! Bence zaten veriyor..Etrafımıza bakmak yeterli...Suriyesi, Irakta sunnisi şiisi , diger yerlerde Arap Mevsimleri,Lübnan desen keza öyle , falan filan...
Yehuda Beit - Halachmi
22/10/12 07:54
ELBETTE BIR GUN CENABI HAK YAHUDI DUSMANLARININ BELASINI VERECEKTIR.
SON SÖZ
17/10/12 12:23
NERDE OLDUGUNUZU BELIRTIN::ARTIK SONA GELDIK..
Alon
09/10/12 20:01
Yörük gibi Groll gibi şahıslar bu sitede yazdıkça ,inanın buraya yazan yobaz takımı aynen takunyalarını alır arkalarına bile bakmadan naşlar...Sazanlar sürü halinde yaşar.. Tek başına bi mok yiyemezler...Bu samimi arkadaşların yorumları bu sazanları kudurttuğu gibi burdan uzaklaşmasına neden olur..
Adınız
09/10/12 18:27
Sn. Yörük, son yillarda Türkiye'de herkes Yahudilerden nefret ediyor gibi beni derinden yaralayan bir hisse kapilmistim. Yaziniz beni cok mutlu etti. En cok etkilendigim kelimeleriniz: "bu ülkeyi sevdiğinizi biliyorum. türkiyeyi sevdiğinizi biliyorum, biliyorum , biliyorum. her şeye rağmen türkleri hala sevmek istediğinizi de biliyorum". Evet, haklisiniz. Türk halkini cok seviyorum ve insani degerlerine hayranim. Bir de bu kadar kolay gaza gelmeseler ne iyi olurdu... Saygilar
ilan
09/10/12 16:37
groll bu samimi yazınıza teşekkürler. İsrailde yaşayan biz Türk kökenlilerin bu zamanlarda bütün Türklerin bizi şeytan olarak görmediklerini duymaları güzel
yehuda beit halachmi israel
09/10/12 10:52
Sn. Yoruk ...Haklisiniz ozur dilerim ...yanlislikla adinizi yazmisim.
Ayyuka 2
09/10/12 04:23
Yehuda beit halachmi israel..Her okuryazarı yahudi düşmanı sanıyor bu sitede.Körü körüne inanmak derken isim verdiklerinin dahi yazısını okumaktan yada anlamaktan aciz.Nasıl olsa her yer yahudi düşmanı kaynıyor değil mi...Yörük arkadaşımız kendisine karşılık vermeye boşluk bırakmamış..TEBRİKLER
groll
09/10/12 02:38
@Yörük Bu konuda sözde müslüman ama insanları öldürmeye odaklanmış hastalıklı beyinlere cevap yazmak isterdim ama sağolasın ki yazacak birşey bırakmadın.Bende İstanbul'da yaşayan Atatürkçü,gerçeğe,eğitime,bilime önem vermiş bir gencim.Söylediklerine fazlasıyla katılıyorum.Burada yorum yapan bazı arkadaşlar Türkiye'yi ulus devlet olarak tek bir vücutmuş gibi düşünüyor.Böyle birşey yok.Türkiye etnik ve din konusunda tamamen çorba bir ülkedir.Yukardaki tipler gibi yobaz İslamcılar,Araplar,Kürtler,Laikler,gayrimüslimler vs. gibi her çeşit insan mevcut.Bu bakımdan yukardaki tiplere bakıp ''birde biz bunlardan özür dileniyoruz'' gibi cümleler kurulmamalıdır.Zira bu yukardaki tipler İslamcıların bile uç noktasıdır.Bu ülkede benim gibi yahudileri haklı bulan milyonlarca insan var.İnanın Türkiyenin batısında İsraili haklı bulanların oranı ezici çoğunluktadır.Aynı zamanda Türkler Arapları da sevmezken yahudilerle hem akrabalık hem de arkadaşlık anlamında iç içe olmuşuzdur.Batılı laik kesim her zaman yahudileri diğer milletlerden kendilerine çok daha fazla yakın bulmuştur.Ben bir İzmirle Tel-aviv i dil hariç birbirinden ayıramıyorum.İnsanlarımız bile birbirine benziyor.Her neyse umarım Türkiye-İsrail ilişkileri eski rayına oturur.Başımızda ki hayalperest arap devşirmesi iktidar gider de barışçıl,aklıselim politika geri gelir.
yörük
08/10/12 21:55
tabii alabilirsiniz.
webmaster
08/10/12 15:42
"yörük"...izninizle bu yazıyı sitede "okuyucu mektupları" altında yayınlamak isterdim. Tabi cevap verdiğiniz kşinin adını silerek.
Adınız
08/10/12 14:07
Yehuda beit halachmi israel ( bunu lütfen sonuna kadar okuyun ) ! ; benim yazımı yanlış anlamışsınız malesef . haliyle buraya gelen çoğunluk israil'e ve yahudilere laf sokmak için geliyor. sizin , bu site kurulduğundan beri onlarla münakaşa içinde olduğunuzu biliyorum. ondan olacak ki muhtemelen yazdıklarımı okumayıp , ya da tam anlamayıp cevap vermişsiniz. davasında haklı olduğunu düşündüğüm millet yahudilerdir. Moşe Dayan'nın müthiş sözü geliyor da aklıma ; " 2000 yıllık ideallerimiz gerçek oldu". bu sözü duyduğumdan beri yahudiler beni etkiler. ben yahudileri çekememek değil bilakis onlara hayranım. (bir yerlerinizi kaldırmayayım da ) . Atatürk çizgisinde hümanist bir Türk milliyetçisiyim. hani diyor ya merhum : " biz türkler beşeriyet ailesin samimi bir üyeysiyiz ", "artık bundan sonra güçlü olsak bile asla yayılmacı politika davası gütmeyip , her muaassır medeniyet ricali gibi diğer dünya milletleriyle rekabet konseptimizi , bilim , san'at , spor , entellektüelizm vs... sahasıyla değiştirmiş bulunuyoruz" diyen atatürk. siz de bunu biliyorsunuz ve bu yüzden seviyorsunuz atatürk'ü. zaten türkiye'de atatürk'ü anlamak isteyen azınlık , (sizi azınlık olarak ta kabul etmiyorum da ) ve bunda en çok muvaffak (hatta bizim türklerden bile daha fazla ) olan yahudiler değil mi. size hayranlığım ne hollywood filmleri ne de ,ne de tevrattaki seçilmişlik vurgusu. ben hiç bir dine inanmam efendim. hele ki bir dinin vesikalarına riayet edip , diğer milletlere düşmanlık hiç ama hiç gütmem. "yahudiler isa'yı ihbar etti lanetli halk " deyip nara atan bir zihniyetin cehaletinden utanıyorum. bu lafı kulaktan duyup mukallid bir şekilde temcit pilavı gibi getiren insanlar İsa'nın yahudi olduğunu bilmez. dine falan hiç girmek istemiyorum aslında. yahudilere hayranlık konusuna gelince ; 4 senedir yahudi kültürünü , inancını , örfünü , tarihini , mümkün olduğunca araştırıyorum.her türlü kaynaktan. gerek antisemit , gerek siyonist kaynaklardan ( bu arada siyonizmin ne demek olduğunu biliyorum. (herbert pagani diyor ya : siyonizm bir özgürlük savaşımının adıdır. -evet aynen bu anlamda ). bilime yaptığınız katkılara şahit oldukça hayranlığım arttı. ardından kültürünüze hayran olmaya başladım. edebiyatınıza ( Sholom Aleichem , Isaac bashevis singer vs..... ). klezmer müziğinize bittim. klarnetim vardı hali hazırda. türk sanat müziği çalıyordum , şimdi klezmer müziği de yapmakla uğraşıyorum.. giora feidman favorim.. sonra dini müzikleriniz ilgimi çekmeye başladı , hassidik dans figürleri ve nigun müziklerinizin hayranı oldum. sonra dünya'ya yön veren şahsiyetleriniz ; ibrahim , musa , isa , süleyman , ( ki bunlara ilahi bir inayetle seçilmiş peygamberler olarak değil büyük fikir devrimcileri olarak bakıyorum ) , freud , marx , einstein vs... bu adamlar dünyaya şekil vermiş insanlar. dünyanın kaderini değiştirmiş insanlar.. kimdir bunlar ? bir zamanlar bir zamanlar ataları kudüsten , filistin diyarından sürülmüş olan insanlar.. hepsi de yahudi.. evet bir seçilmişlik olduğuna inanıyorum ; ama bu tarihi bir seçilmişlik.. yıllardan beri gelen ezilmişliğin acısıyla , kuşaktan kuşağa öğrettikleri survi " hayatta kalma " öğretisi. ezile ezile , güçlü olmayı öğrendiniz. bir şeyi başarma konusundaki disiplininiz beni hayran bırakıyor. atatürk'ün Türk gençliğine ilimde , fende , sanatta başarıya ulaşmak için yazdığı reçeteyi dünyada uygulayan tek bir millet var : Beni Israel. bu yüzden sizi çok seviyorum. bu ülkeyi sevdiğinizi biliyorum. türkiyeyi sevdiğinizi biliyorum, biliyorum , biliyorum. her şeye rağmen türkleri hala sevmek istediğinizi de biliyorum.. kurtuluş savaşında , atatürk'ü, türkleri desteklediğinizi biliyorum... ismimi yörük yazma konusuna gelince.. "yörük" nedir , kimdir bilir misiniz ? bu insanlar ; mersinden çanakkaleye kıyı şeridi boyunca yerleşmiş insanlar , oğuz türkleri.. yüzde 99.9'u artık yerleşik yaşama geçtiler. 100 kişilik bir grup kaldı heralde , yazları başka yerde , kışları başka yerde yaşarlar. hala şamanizmin izlerini görebilirsiniz. 1000 lerce yıllık türk kültürünün önemli bir parçası olan bu yörük kültürüdür. öz türkçe konuşurlar , yani en saf türk kültürüne en yakın türkler bunlardır. ve ben bu kültürün çocuğuyum. siz bir insanın kültürünü korumayı en hakkıyla yerine getiren milletlerden biri olmanızın anlayışına sığınarak bunu söyledim.. vurgu yapmak istediğim , aşağıda yazmak istediğim buydu.. ben kültürümü seven bir türküm , size yapılan çirkeflikler türk milliyetçiliği kisvesiyle yapılıyor ; ve ben de diyorum ki ben bir türk milliyetçisi olarak yahudileri çok seviyorum.. anladınızmı yehuda beit halachmi israel... (not : kimse bana satılmış , yalaka , nemalanan biri falan demesin , ben herşeyin gayet farkında , akil , kendi halinde , babasının verdiği harçlığa bakan bir öğrenciyim ; ve yazdıklarında zihni ve vicdani rahatsızlık hissetmeyen bir türk genciyim. )
yörük
08/10/12 13:32
Yehuda beit halachmi israel ( bunu lütfen sonuna kadar okuyun ) ! ; benim yazımı yanlış anlamışsınız malesef . haliyle buraya gelen çoğunluk israil'e ve yahudilere laf sokmak için geliyor. sizin , bu site kurulduğundan beri onlarla münakaşa içinde olduğunuzu biliyorum. ondan olacak ki muhtemelen yazdıklarımı okumayıp , ya da tam anlamayıp cevap vermişsiniz. davasında haklı olduğunu düşündüğüm millet yahudilerdir. Moşe Dayan'nın müthiş sözü geliyor da aklıma ; " 2000 yıllık ideallerimiz gerçek oldu". bu sözü duyduğumdan beri yahudiler beni etkiler. ben yahudileri çekememek değil bilakis onlara hayranım. (bir yerlerinizi kaldırmayayım da ) . Atatürk çizgisinde hümanist bir Türk milliyetçisiyim. hani diyor ya merhum : " biz türkler beşeriyet ailesin samimi bir üyeysiyiz ", "artık bundan sonra güçlü olsak bile asla yayılmacı politika davası gütmeyip , her muassır medeniyet ricali gibi diğer dünya milletleriyle rekabet konseptimizi , bilim , san'at , spor , entellektüelizm vs... sahasıyla değiştirmiş bulunuyoruz" diyen atatürk. siz de bunu biliyorsunuz ve bu yüzden seviyorsunuz atatürk'ü. zaten türkiye'de atatürk'ü anlamak isteyen azınlık , (sizi azınlık olarak ta kabul etmiyorum da ) ve bunda en çok muvaffak (hatta bizim türklerden bile daha fazla ) olan yahudiler değil mi. size hayranlığım ne hollywood filmleri ne de ,ne de tevrattaki seçilmişlik vurgusu. ben hiç bir dine inanmam efendim. hele ki bir dinin vesikalarına riayet edip , diğer milletlere düşmanlık hiç ama hiç gütmem. "yahudiler isa'yı ihbar etti lanetli halk " deyip nara atan bir zihniyetin cehaletinden utanıyorum. bu lafı kulaktan duyup mukallid bir şekilde temcit pilavı gibi getiren insanlar İsa'nın yahudi olduğunu bilmez. dine falan hiç girmek istemiyorum aslında. yahudilere hayranlık konusuna gelince ; 4 senedir yahudi kültürünü , inancını , örfünü , tarihini , mümkün olduğunca araştırıyorum.her türlü kaynaktan. gerek antisemit , gerek siyonist kaynaklardan ( bu arada siyonizmin ne demek olduğunu biliyorum. (herbert pagani diyor ya : siyonizm bir özgürlük savaşımının adıdır. -evet aynen bu anlamda ). bilime yaptığınız katkılara şahit oldukça hayranlığım arttı. ardından kültürünüze hayran olmaya başladım. edebiyatınıza ( Sholom Aleichem , Isaac bashevis singer vs..... ). klezmer müziğinize bittim. klarnetim vardı hali hazırda. türk sanat müziği çalıyordum , şimdi klezmer müziği de yapmakla uğraşıyorum.. giora feidman favorim.. sonra dini müzikleriniz ilgimi çekmeye başladı , hassidik dans figürleri ve nigun müziklerinizin hayranı oldum. sonra dünya'ya yön veren şahsiyetleriniz ; ibrahim , musa , isa , süleyman , ( ki bunlara ilahi bir inayetle seçilmiş peygamberler olarak değil büyük fikir devrimcileri olarak bakıyorum ) , freud , marx , einstein vs... bu adamlar dünyaya şekil vermiş insanlar. dünyanın kaderini değiştirmiş insanlar.. kimdir bunlar ? bir zamanlar bir zamanlar ataları kudüsten , filistin diyarından sürülmüş olan insanlar.. hepsi de yahudi.. evet bir seçilmişlik olduğuna inanıyorum ; ama bu tarihi bir seçilmişlik.. yıllardan beri gelen ezilmişliğin acısıyla , kuşaktan kuşağa öğrettikleri survi " hayatta kalma " öğretisi. ezile ezile , güçlü olmayı öğrendiniz. bir şeyi başarma konusundaki disiplininiz beni hayran bırakıyor. atatürk'ün Türk gençliğine ilimde , fende , sanatta başarıya ulaşmak için yazdığı reçeteyi dünyada uygulayan tek bir millet var : Beni Israel. bu yüzden sizi çok seviyorum. bu ülkeyi sevdiğinizi biliyorum. türkiyeyi sevdiğinizi biliyorum, biliyorum , biliyorum. her şeye rağmen türkleri hala sevmek istediğinizi de biliyorum.. kurtuluş savaşında , atatürk'ü, türkleri desteklediğinizi biliyorum... ismimi yörük yazma konusuna gelince.. "yörük" nedir , kimdir bilir misiniz ? bu insanlar ; mersinden çanakkaleye kıyı şeridi boyunca yerleşmiş insanlar , oğuz türkleri.. yüzde %99.9'u artık yerleşik yaşama geçtiler. 100 kişilik bir grup kaldı heralde , yazları başka yerde , kışları başka yerde yaşarlar. hala şamanizmin izlerini görebilirsiniz. 1000 lerce yıllık türk kültürünün önemli bir parçası olan bu yörük kültürüdür. öz türkçe konuşurlar , yani en saf türk kültürüne en yakın türkler bunlardır. ve ben bu kültürün çocuğuyum. siz bir insanın kültürünü korumayı en hakkıyla yerine getiren milletlerden biri olmanızın anlayışına sığınırak bunu söyledim.. vurgu yapmak istediğim , aşağıda yazmak istediğim buydu.. ben kültürümü seven bir türküm , size yapılan çirkeflikler türk milliyetçiliği kisvesiyle yapılıyor ; ve ben de diyorum ki ben bir türk milliyetçisi olarak yahudileri çok seviyorum.. anladınızmı yehuda beit halachmi israel... (not : kimse bana satılmış , yalaka , nemalanan biri falan demesin , ben herşeyin gayet farkında , akil , kendi halinde , babasının verdiği harçlığa bakan bir öğrenciyim ; ve yazdıklarında zihni ve vicdani rahatsızlık hissetmeyen bir türk genciyim. )
yehuda beit halachmi israel
07/10/12 10:43
Sizler gibi (hayrettin ve yoruk rumuzlular) Beyinleri Israel ve Yahudilere karsi Seytani soylemlere hakikatleri arastirmadan amenna diyenler coktur.Bunlarin bazilari saf olduklari icin soylenenlere inanirlar.Dusman arap devletlerindede vaziyet aynidir.onlari yonetenlerin her dedigine (Genellikle yalanlarina) inanirlar .Bazilari ise hakikatleri bildikleri halde (ISRAEL VE YAHUDILERI CEKEMEYENLER) ISRAEL hakkinda her turlu yalan ve dolani etrafa sacmaya devam ederler.On yargili olupta Israel'e gelenler hakikatleri gorup sasirirlar ve Israel hakkinda onlara anlatilmis hikayelerin ne kadar yalan dolan oldugunu anlarlar.
hayrettin
06/10/12 22:44
Yukarıdaki yazıların hangisi yalandır ben anlayamadım.Hepsi doğru hepsinin altına imzamı atarım....
yörük
05/10/12 17:21
ezanı türkçe olarak söyletmek yahudi planı ? tüh allah size akıl fikir versin.. bunlara diyecek söz yok.. atatürk'e laf sokuyorlar güya şeref yoksunları.. ben ezanı öz dilimde duymak istiyorum adi herifler. arap değilim ve olmak istemiyorum. arap yahudi savaşının şuursuz bir parçası olmayacam. diyin ki yahudiler pkk'ya yardım ediyor ? gösterin delillerini.. o zaman düşmanları olayım.. o çatışmada hem yahudi ölüyor hem arap.. insanca bakın biraz.. burdan türk-yahudilerine sesleniyorum ; " bunlar bir çoğunluk olabilir , size olan kinlerini milliyetçilik kisvesi altında da yapabilirler ; ama türk-yahudilerinin uluslararası platformlarda türklere ne kadar yardım ettiğini biliyorum. sizin davanızda haklı olduğunuzu bilen türk milliyetçileri de var..
yehuda beit halachmi israel
05/10/12 14:44
Selcuk ve toryum ....Hadi oradan sizi gidi beyni yikanmis Yahudi dusmanlari .Sizin gibileri ancak kendilerini kandirirlar.
Selçuk
04/10/12 03:58
İsteyince ne güzel kör ve deli taklidi yapıyorsunuz :) "Dua etme izni vermek"...
Toryum
03/10/12 14:22
HOŞT KÖPEK
yehuda beit halachmi israel
02/10/12 10:14
PES DOGRUSU......Bu kadar yalan uretme curetinde bulunan bu Yahudi ve Israel dusmanlarina tek diycegim bir sey vardir. SIZIN GIBI KOPEKLERIN DUASI HICBIR ZAMAN CENABI HAK TARAFINDAN KABUL EDILEMEZ ,CUNKU ISRAEL DAVASINDA HAKLIDIR VE YUKARIDA YAZILI OLAN ISRAEL VE YAHUDI KARSITI TUM YALANLAR VE SEYTANICE SOYLEMLER ISINIZE YARAMIYACAKTIR. (KOPEKLERIN DUASI KABUL EDILSEYDI GOKTEN KEMIK YAGARDI) ALLAH DAIMA HAKLININ YANINDADIR. BU TOPRAKLAR YAHUDILERINDIR VE DAIMA OYLE OLACAKTIR.
Ayyuka 2
02/10/12 01:39
Bunlara zaman ayırdınıza inanamıyorum.Başka işiniz yok mu sizin.Nefret koleksiyon diye sergilediklerinizin yarısında doğruluk payı vardır.
Roland
01/10/12 19:38
ve hala Israel Devleti bu heriflere baris teklif ediyor sasiyorum .
1897Basel
01/10/12 12:43
« En büyük düşmanımız yahudidir. Bu noktada, Kudüs'ün özgürlük mücadelesi önceliğimizdir, ümmetimizin merkezi davasıdır. Gözümüzü yahudinin üzerinden kaldırmayacak ve ellerimizi bu katillerin yakasından bir an olsun bırakmayacağız. »...........Sen bana dusman isen,benim senin dusmanligindan korunmam icin ne yapmam gerekir..Senin gibi teslim mi olayim,yoksa hergun onlarca sehit haberleri mi okuyayim?-Ne dersin?-Sen zaten ezelden beri sirf bana degil.tum insanliga dusmansin.Ve bu dusmanliginin sebebi gecmiste yaptiklarini bugun yapamamandan kaynaklanmaktadir..Icindeki kin ve nefret seni yiyor,bitiriyor.Bir de dislandigini gorunce gozunu kan buruyor..ama..nafile.Havlamaktan baska bir sey gelmiyor elinden...Elbet yorulacaksin havlamaktan ve ebediyete kadar susacagin gunler yakin....Sen Israil vatandaslarini degil.ancak kendi halkini ve dindaslarini oldurursun..Neymis...Musluman muslumani oldurmezmis...HADI ORADAN!-Seni gidi sahtekar,seni gidi yalanci seni!
Victor Hugo
01/10/12 12:29
LES MISERABLES..

Haber Merkezi