Haber Merkezi

10/05/11

Yahudilerin PKK ve BDP’ye ilgisi ne anlama geliyor?

Behiç Kılıç, fırsat buldukça okuduğum milliyetçi bir yazar. Çoğunlukla kendi görüşlerini okurlarıyla paylaşır. Ancak bu kez makalesini, araştırmacı! olduğunu ileri sürdüğü Sinan Sungur’un yanlış tespitlerine dayandırmış.

 

Behiç beyin makalesi şöyle başlıyor:


Araştırmacı Yazar Sinan Sungur ilginç bir değerlendirme yaptı.. Bu değerlendirme Türkiye üzerindeki sarmala işaret ediyor..


Sungur şöyle diyor.

 

Yahudi kökenli işadamı İshak Alaton’un, BDP destekli bağımsız milletvekili adayı Leyla Zana ile birlikte konuşmacı olarak katıldığı Bilgi Üniversitesi’nin ‘Barışı Kurmak’ konferansında, ‘Kürtlerin Türkiye’den ayrılmak isteyip istemediklerini belirlemek için geniş kapsamlı sosyal araştırmalar yapılmasını’ önererek Kanada, İskoçya ve İngiltere’yi örnek verip bir nevi referandum çağrısı yapması, hatta, ‘Ulusal bir uzlaşmayla’ Abdullah Öcalan’ın cezasının ev hapsine dönüştürülmesini” istemesi dikkat çekti.  Yahudi kökenli işadamı Cem Boyner’in, TÜSİAD Yüksek İstişare Konseyi toplantısında (22.03.2011) yaptığı ve “İnsanların özgürlüğü ve onuru ülkenin bölünmesinden daha önemlidir” ifadesinin yer aldığı konuşması sonrasında, toplantıda bulunan İshak Alaton’un yerinden kalkıp Cem Boyner’i alnından öpmesi görüntülerini de hatırlayalım.

Yazının devamı... http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/yazargoster.php?haber=18195



Sinan Sungur,  Cem Boyner’in 350 yıl önce İslam’a geçmiş Sabetay Sevi’nin torunlarına dayanarak tüm Yahudileri suçlamak kolaylığını yeğliyorsa, yapılan DNA’larda nüfusunun %90 civarı ırken Türk olmayan, çeşitli millet ve dinlere sahip bir ulustan meydana gelen Türkiye’nin 'aykırı düşüncede' işadamlarını eleştirirken de aynı şekilde davranması gerekmez mi?


Bu bağlamda her T.C.Devleti vatandaşını Türk görmeyip, eşit mesafede davranmayana ırkçı dendiğini de sanırım her iki yazar biliyordur. Nitekim son yıllarda milliyetçi görüşlere aykırı  siyaset yapanları, çeşitli din ve milletlerle özdeşleştirmek Türkiye’de alışkanlık halini almış. Oysa eleştiren kişi, %90 ile aynı gemide olduğunu, araştırma gereği bile duymadığı naif yaklaşımının farkında değildir.


Hem, Ishak Alaton veya Cem Boyner’in doğru/yanlış fikirleri ne Yahudileri, ne de Türk vatandaşlarını bağlamaz. İkisinin de, T.C.Hahambaşılığı veya  T.C.Devleti’nde  resmi bir temsilciliği yoktur.
İsrail'lilerin (baba) Mustafa Barzani’ye ilgisi doğrudur. Ancak bu ilgi Yahudi değil, Müslüman olmasına karşın gösterilmiştir. Çünkü, Saddam zamanında Irak Kürtleri her an soykırımla karşı karşıya bırakılmıştı. Saddam, Kürtlerin olduğu kadar, İsrail’in de düşmanıydı ve her fırsatta tehdit ediyordu.

 

Nitekim 1.ci Körfez Savaşı’nda İsrail tek bir kurşun atmamasına ve ittifak devletlerinin çoğu Müslüman olmasına karşın, Saddam’ın attığı 39 Scud roketine hedef oldu.


Peki İsrail, Kürtlere (PKK’ya değil) müşterek düşmanları Irak olduğu için yardım etti diye suçlanırken, neden  Türkiye ve diğer İslam ülkeleri yardım ettiğinde hümanist yaklaşım sayılıyor? Üstelik Irak’ın kuzeyini bugün inşa edenlerin başında Milliyetçi Türkler gelirken... Sonra yandaşlar da katıldı.

 

Behiç bey yazısına şöyle devam ediyor:

 

Yahudilerin ayrılıkçı Kürtlere olan ilgisi yeni değil. Güneydoğu Anadolu’da ve Kuzey Irak’ta Kürtçe konuşan Yahudi asıllı aşiretlerin varlığı biliniyor. Barzani aşireti bunlardan biridir. Bugün İsrail’de 300 bin civarında Kürtçe konuşan Yahudi’nin bulunduğu da bir gerçek.

....

 

PKK yandaşı Davut Bağıstani’nin, İsrail devletinin kuruluşunun 60. yıldönümü münasebetiyle, 2008 yılında İsrail’de düzenlenen törenlere resmi davetli olarak katıldığı ve gitmeden önce Irak’ta görüştüğü PKK/KCK Başkanı Murat Karayılan’ın İsrail Cumhurbaşkanı Şimon Peres’e hitaben yazdığı bir mektubu da beraberinde götürerek, ziyaret ettiği Şimon Peres’e elden teslim ettiğini bir söyleşide bizzat kendisi itiraf etmiştir. Yahudilerin elinin ta kuruluşundan beri PKK’nın içinde olduğu kanıtlıdır artık.


Araştırmacı! Sinan Sungur, Zati Sungur’a özenmiş olsa gerek ki, İsrail’de 300.000 Kürtçe konuşan olduğunu iddia ediyor! Anlaşılan Irak’tan kovulan 120.000 Yahudinin hepsi Kürttü (..!)
Birçok kişi yıllardır PKK ile İsrail bağlantısını kanıtlamaya çalışmış, ancak hepsinin iddiaları fos çıkmıştır. Şimdi de Behiç bey, Davud Bagistani adlı birinin Enstitü kurup, dergi çıkarmasını İsrail’e ve Yahudiliğine! maletmeye çalışıyor! Lütfen ciddi kanıtlar sunun Behiç bey.


Davud Bagistani’nin dinini bilmiyorum. (Yahudi olsa ne olur?) Bu mantığa göre tüm dünya Müslümanları Türkiye’yi bölmek istiyor! Öyle ya, Fethullah Hoca da bir Müslüman.
Hazır yanlışları düzeltmişken İsrail’in demografik nüfusunun Behiç Bey’in yazdığına yakın olduğunu belirteyim. Son resmi verilere göre Yahudiler %75,3 - Araplar % 20,5 ve  diğerleri (Druzi, Hristyan v.s) %4,2 dir. (Nüfus 7,8 milyon)


Behiç bey,” İshak Alaton veya Cem Boyner İsrail ve düşmanlarıyla ilgili soru sorabilir miydi” demiş. Merakını gidereyim. Sorarlardı, hem de Meclis’te (Knesset’te) sorarlardı.

 

İsrail’i ençok eleştirenler Yahudilerdir. İsrail düşmanlarının başında da yine Yahudiler gelir. Ayrıca hiç kimse de bir Arabın yaptığını tüm Müslümanlara maletmiyor. Ederse de hemen “ırkçı” olarak damgalanıyor.


 

Anlaşılan Behiç bey, Yahudi aleyhtarlığının prim yaptığını gördüğünden, AKP’nin oylarını Milliyetçilere transfer etmeye soyunmuş. Dilerim 12 Hazirandan sonra normal yazılarına döner.

 

 

Menteş Azuz /  Tel-Aviv

Please enter the text shown in this picture:

Küfür, hakaret, ırkçılık ve nefret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır. Lütfen kişilere saygılı olun ve fikirlere cevap verin
Fernando
15/07/13 16:52
The Turkish invasion of Cyprus (Greek: Τουρκική εισβολή στην Κύπρο, known in Turkey as Kıbrıs Barış Hareke2tı (Cyprus Peace Operation), Kıbrıs Hareke2tı (Cyprus Operation) or by its Turkish Armed Forces code name Atilla Hareke2tı (Operation Atilla), lneachud on 20 July 1974, was a Turkish military invasion in response to a Greek military junta backed coup in Cyprus. The coup, staged by the Cypriot National Guard[2][3], deposed the Cypriot president Archbishop Makarios III and installed Nikos Sampson[4] in his place.[5] Since 1974, Turkey has defied UN resolutions demanding the withdrawal of its occupation troops from the island. More than one quarter of the population of Cyprus was expelled from the occupied northern part of the island where Greek Cypriots constituted 80% of the population. The majority of Turkish Cypriots also fled their homes from the south and relocated in the north[citation needed]. Greek and Turkish Cypriots are allowed to travel freely on the island following the easing of restrictions initially by the Turkish Cypriot and later by the Greek Cypriot administrations. -16
Gever
18/11/12 16:10
Turklerin Komplocu yaklasimlarina dayanak olarak verecekleri tum bilgiler gecersiz ve asilsiz bir takim spekulatif irkci soylevlerdir.Turkiye devleti icinde en ust duzeyde gorevli ve simdi burokrasi ve stotuko icinde yer alan Yahudi asilli insanlari desifre edersek konusmaya hakkiniz dahi kalmaz.Turkler islamci cemaatler ile isbirligine girerek Yahudi aleytarligi yapan ,butun cemaatleri "katelizor" olarak kullaniyorlar.Turkiyede yer alan cemaatlerin tamami Turkiye Israel kontrolunde hareket eden "desarj" calismasi yapan devlet cemaatleridir.Turkiyenin butun sermaye Patronlari Yahudi is adamlaridir.
benhur
07/11/12 11:40
Biz Müslüman kürdlerin israilin pk destek vermesinin altında ne yattığını çok iyi biliyoruz yaşam süresi dağda 4-6 yıl olan kandırılmış Teröristlere belini dayayn israil halkı ve hükümeti çok bekler hayalinin gerçekleşmesini benden söylemesi
geç bunları
15/08/12 12:34
Siz İsrailliler acık acık Pkk ya destek verıyorsunuz bunu herkes çok iyi biliyor merak etmeyin
Alper Üzmezler
10/07/12 08:44
Uğur Mumcu'nun öldürülmeden önceki son makalesini okuyun. Hatırlatayım. Kanıt topluca var. "Üstelik Irak’ın kuzeyini bugün inşa edenlerin başında Milliyetçi Türkler gelirken... Sonra yandaşlar da katıldı." Asıl projeleri alan firmalar incelendiğinde yandaş firmalar projeleri aldı. Davos zaten fasa fiso. Hollywood filmi gibi. 3. Dünya savaşı sonunda belli olur ne olacağı.
İsmail
25/05/12 22:40
Yazının başlığında sorulan sorunun cevabını yazının içeriğinde bulamadım. Merak ettiğim bir soru, gerçekten yahudilerin kürt, hadi kürtü geçtim BDP sevdasının kaynağı nedir? Şunu özellikle belirteyim, Kürt ve BDP'li kürt aynı şey değildir. Kürtler arasında yahudi ırkından gelen varsa kimliğini açıklasın. Barzani gerçekten kürtse bunu dile getirsin, istediğimiz bu. Ama geçmişte şöyle insanlarla karşılaştık bu ülkede, yıllar yılı türkmüş gibi yapıp yahudi olduğu ortaya çıkarılınca birden söylem değiştiren, tamamen farklı bir kişil haline gelen kişiler.. İnsan merak ediyor elbette neden Yahudi iken Türk veya Kürt rolü yapan insanlar vardırk ki bu dünyada??
zaza
04/01/12 17:32
biraz mantıklı olun ırkçılığı elden hiç bırakmıyorsunuz israil pkk ya destek verseydi TSK nın amerikadan yada almanyadan alamadığı silahları israilden de alamazdı.Heronları,misket bombalarını iran mı sattı türkiyeye
deli
01/12/11 16:21
Yahudi dostlarımız. İnanın Türkiye'de sizi destekleyen öz be öz Türkler de var. Lütfen unutmayın.
Erol
01/11/11 21:00
Gökhan saadede gel bunu nerden duydun?
Gökhan Ufuk
01/11/11 19:53
Siz İsrailliler acık acık Pkk ya destek verıyorsunuz O zaman bizde Hamas - Hızbullah ne kadar İsrail dusmanı varsa desteklerız...
naim
16/09/11 17:02
unutmayalımki İsraillilerde bir arap ırkıdır. Nasılki Geçmişte siyonizmle işbirliği yaparak, Araplar Osmanlıyı arkadan vurmuşlarsa bir arap ırkı olan yahudilerde bizi arkamızdan vurmaya hazırdırlar PKK Liebermanının açıklamalarında belirttiği üzere bugün ve dünde PKK ile yaptıkları işbirliğini adeta itiraf etmiştir.
osman gazi
13/08/11 03:14
Lütfen arkadaslar bırakın didşmeyi tarihte bizleri satanlar araplar değilmiydi türk askerlerini trenden indirip karınlarını altın var diye ingiliz casusu lawrens e kanıp kesenler araplar değilmiydi israil bizim her zaman dostumuzdu hadi bunları boşverelim hersey bir kenarada daha dün toplama kamplarında annelerle cocuklarını yakan Alman canilerine ne demeli kimse bize insanlık dersi veremez her sey tarihte saklı lakin hatırladım bir türk schiller var neden bunun filmi yapılmıyorki ben o şiler in listesi filmini izledikten sonra günlerce uyuyamadım israil genede helal olsun bu canileri genede mahkemeye cıkartıp yargılamıs ben inanmıyorum israilin bebekleri bilerek katlettiğine neden hep tek taraflı düşünürler anlamıyorum soykırımı yaşamış bir milet gercekten soykırım yapamaz en azından o anı o esir kamplarını görmüş insanlar hala hayatta eminimki o yahudiler en basta buna izin vermez daha dün pkk yı destekleyenler değilmiydi suriye iran israilden ne zarar gördük daha iyisini yapabilirdik o kamplardan daha cok insanı kurtarabilirdik ne önemi var sınırların dinin sonucda insan değilmi yahudide olsa müslümanda olsa bir cana kıymak kolaymı bence bunları bırakıp bu soykırımı yapanlarla ugrasmalıyız cocuklarıma her fırsatta anlatacagım gördüğüm her almanın bunları yüzüne vuracagım.
mehmet
15/06/11 12:54
Bu yazıda yazıldığı üzere PKK ile İsrailin işbirliği var ise BUNDAN BÖYLE Türk İNSANI ile İsrail'in arası ebediyyen düzelmez
myname
06/06/11 19:56
sıkı dur bengü sana bir sır vereyim.o senin taptığın hasan tahsin nin yahudi dönmesiydi iddiasına ne diyorsun??şimdi kimden nefret edeceksin bakalım?bence nefret etmeye öncelikle kendinden başla.başla ki biraz insana benziyesin...bundan böyle birini ağzına aldığında aynen marketlerde ürünün son kullanım tarihine baktığın gibi taptığın o kişi yahudi miydi değilmiydi inceleyeceksin...bengü kardeş...
bengü
05/06/11 15:24
Hasan Tahsin örneğini seviyorum çünkü Türk'ün bu memlekette otuırabilmek için döktüğü kanı ve kahramanlıkları gösteriyor yahudi, kürt, ermeni, ve rum sıçanları her gün önümüze arkasında abd ile dikilip bize meydan okurken.sizin bu memlekette adam sayılmanız bile arkanıza aldığınız amerikan silahına ve terörist karakterinize dayanıyor, insan değilsiniz. ve evet rıfat bali ve diğerleri ne kadar Türklerden nefret ediyorsa Hasan Tahsin de sizden o kadar ediyordu ve eminim bugün yaşasaydı ilk önce siz katil yahudileri ve ondan sonra sizin beslemeniz kürt farelerini vururdu ilk önce ingilizleri ve ondan sonra yunan köpekerlini vurduğu gibi.
myname
30/05/11 06:57
yapma dilara...sen lolipop ile sek sek oynarken 17 ağustos u ne kadadar çabuk unuttun.ya bütün bunlardan sonra amnezi geçirdin ya da şark kurnazlığı yapıp karşındakini aptal , bu arada da kendini "akıllı" sanıp bir takım düşüncelerini doğru diye yuttarmaya çalışıyorsun.bu pazarda çürük yumurtularını satmak biraz zor...hadi başka pazara.seni gidi şark kurnazı seni...
dilara
24/05/11 10:43
"hak hukuk tanımıyan israil" deyip bir de bu "hak hukuk tanımıyan bu devletten" gazze nin açlık çekmediğini ispatlamak amacıyle ihh nın gazze ye serbestçe girmesini israil den medet ummak.herhalde onlarda böyle bir insanlığın israile iki beden bol geleceğini bilir.israilden yardım dileyen kimse göremedim kaldı ki gazzeye girmek için kimsenin onlardan izin istediğini sanmıyorum.gazzenin bugün bazı şeylere rahatlıkla erişebilmesini sağladığı bu yüzden köşeye sıkışan israilin birkaç gün sonra ablukayı nasıl gevşettiği sağladıkları malumunuz.nasıl dünya gündemine oturtuğu da... bm kınanmakta ipi göğüsleyen israil sanırım bunu kına yakmak olarak algılıyorsa kınayı daha çok yakacak.dedim ya şark kurnazlarını iyi tanırım.birde kendini akıllı zannedenleri...
myname
23/05/11 23:45
dediğiniz gibi sizin gibi şark kurnazlarını iyi tanırım. genelde yem atarlar zokayı yuttun yuttun.karşısındakini sazan sanarlar.hanımefendi diyor ki bırakın ihh dünyaya tanıtsın gazzede açlık olmadığını.yani aklınca oltayı atacak,sazanlarda yutacak.ya ben desem "hak hukuk tanımıyan israil" deyip bir de bu "hak hukuk tanımıyan bu devletten" gazze nin açlık çekmediğini ispatlamak amacıyle ihh nın gazze ye serbestçe girmesini israil den medet ummak.onların aslında iyi insanlar olduğunu size ispat edebilmek için hak ve hukuktan nasibini alamamış ihh ya yardım etme zorunluluğu nerden gelmekte acaba??dedim ya şark kurnazlarını iyi tanırım.
dilara
23/05/11 14:43
şark kurnazlığı herhalde en iyi siz bilirsiniz.hamas terörist ihh terörist deyip birde bu terörist gruplardan medet ummak.onların aslında iyi insanlar olduğunu size ispat edebilmek için hak ve hukuktan nasibini alamamış birilerine yardım etme zorunluluğu nerden gelmekte acaba...kaldı ki 2 askeri çin savaşabilen aslında yeni topraklar yağmalamaya gelince beklenmedik geri püskürtmeyle karşılaşan israilin araplar arasındaki imajı çizik yiyince daha temkinli davranmaya iten gerçekler mevcut.uluslararası sularda insanlara saldıran hak ve hukuktan nasiplenememiş bir ülkenin (uluslararası hukuk gereği) demesi bir o kadar çirkin bir söylem.dedim ya safsınız ya da şark kurnazı...
myname
22/05/11 21:48
" yine bilgilendirme gereği duydum.Yıldırım, "Bu kez sadece Gazze için değil uluslararası hukuku yeniden tesis etmek için gidiyoruz, insanlık için gidiyoruz" dedi"derken ya çok safsınız ya da şark kurnazı.madem ki uluslar arası hukuk tesis ettirmek istiyorlardı da uluslararası hukuk gereği kzılhaç ile görüştürülmeyen gilad şalit in ailesinin talebini niye red ettiler ??dedim ya safsınız ya da şark kurnazı...
dilara
20/05/11 22:40
yine bilgilendirme gereği duydum.Yıldırım, "Bu kez sadece Gazze için değil uluslararası hukuku yeniden tesis etmek için gidiyoruz, insanlık için gidiyoruz" dedi.yağmalamaya gelince o kadar iyi yağmalamışız ki israil de osmanlı adalet sistemini kullanarak buna devam ediyor anlaşılan.bugün israilde kullanılan birçok kural bunu gösteriyor.kudüs ne kadar bizim ya da kendi adıma söylemek gerekirse olduğuna gelince biz kudüs için savaşırken bugün onun için sızlananların karşımızda yer aldığını bildiğimizden ve oralardan hiçte iyi anılarla ayrılmadığımızdan bugün kendileri yaptıklarının karşılığını buluyor ne de olsa etme bulma dünyası.bunun dışında hala kudüsü savunma vazifesini kendinde görenlere birşey diyemeyeceğim.zira tarih tekerürden ibarettir.ilaçların tarihi geçtiğine gelince bbc bunun için özür diledi bilginize...geçen seferki filo yola çıkmadan mısır sınır kapısından geçmeyi denemişti ama bu sefer refah ta açık olduğuna göre ordan diledikleri şeyleri götürebilirler.sanırım tek hemfikir olduğumuz nokta da bu...
Alon
20/05/11 00:00
Dilara !!! Merak etmeyin, yanlı türk medyasını izliyorum..Rapor sonucu olumlu çıkar veya olumsuz çıkar....Bunları geçiniz....Gemi yardım adı altında yola çıkmadan evvel IHH terör örgütünün lideri şehitlik , cihad diye anırırken TV lerde izledik...ve sizlere göre bu bir yardım:-)) Ve bu İHH teröristi Kudüs ü kurtaracağız gibi laflar ediyor Tvlerde...3000 yıllık yahudi Kudüs yerinde duruyor.. Kuran da adı 1 kere bile geçmeyen Kudüs ün tarihte haçlılarca, müslümanlarca yağmalanması bunu sizlerin sahibi yapmaz........Amaç yardım olsaydı , bu işin Kızılayı var , göndermiş olduğunuz tarihi geçmiş ilaçlar, mamalar istediğiniz gibi yerine ulaşır...AMA, yardım bahanesiyle , sadece israili provoke etmekse amacınız , işte orda bi dur...Önümüzde ki ay bir daha geleceklermiş..Umarım yüzme bilenler gelir..
Webmaster
18/05/11 22:02
Yapılan yorumlar hakaret, ırkçılık ve nefret içermediği sürece yayınlanır. Her iki yorumunuz da yayınlanmıştır. Saygılar.
dilara
18/05/11 20:32
ben yazdığım diğer yorumun neden yayınlanmadığını bilmek isterim...
dilara
18/05/11 14:35
alon bey türkiyenin ne kadar çuvalladığını öğrenmek için türk medyasını takip ediniz. bakıyorunmda siz de her zaman davutoğlunun söylediklerini kaçırıyorsunuz.Türkiye komisyonu terkedecegini söyleyerek tehditte bulunuyor.sözleri tamamen gerçek dışıdır .kendileri söylüyor.sevinmek için erken olduğunu hatırlatan bir sözümüz var ama siz benden daha iyi bilirsiniztabi...
Alon
16/05/11 16:52
Adınız ve Bengü !!! Siz kimsiniz ki , kimi nereden kovuyorsunuz ? Gerçi Türkiye de değilim , ama olsaydım sen kimi nerden kovuyorsun ? Almanya'da Türklere kötü davranıldığında ciyak ciyak asker karıları gibi bağırırsınız ha ? Ne o , siz ikinizde Almanların Türklere yaptıgını mı yapmaya soyundunuz ? Hadi ordan , oturun oturdugunuz yerde
RAFAEL SADI
16/05/11 00:38
Sayin Bengu Anlamadigim bir sey var kimi kimin memleketinden hangi hak ve sifat ile kovuyorsunuz? Siz bu ulkede vatandaslarin dinlerine veya etnik kokenlerine gore bir vatandaslik kazanmadiklarni henuz ogrenemediniz mi? Yurttaslik bilgisi derslerinden kopya cekerek veya Tarih derslerinizi bos gecirmis olan acinacak ogrencilerden mi idiniz? Tanri askina nedir bu nefret?Hasan Tahsin'e taktiniz da sizce Hasan Tahsin yahudilerden nefret edermiydi kendi kendinize sordunuz mu hic? Haberiniz olsun bu ulkede benimde bu yaziyi yazan mentes beyinde aynen sizin kadar yani 80 milyonda bir hissesi vardir. Ister begenin ister begenmeyin hepimiz ESIT VATANDASLARIZ. Be yahudi bir digeri Ermeni veya Rum , Kurt , Laz diye sizden daha az TURK degil. Kendinizi nimetten saymayin. Ataturkun veciz sozunu hatirlain sayet hatirlayabilecek kadat Turk sayabiliyorsaniz kendinizi; NE MUTLU TURK'UM DIYENE.... Saygideger hasturk okurlari bu yorum aslinda dusmanlik icerdigi icin yayinlanmamasi gerekek bir yorumdur. Iki sebepten yayinladik. 1- Dusmanlik Edebiyatini ne denli zararli ve nefret tohumlari ekildiginde ne tur nefret cocuklari yetistirdigini gormeniz acisindan yayinladik. 2- Bengu Hanima ( belki de bey) kendini bu memleketin tek sahibi sanarak Yahudileri Turkiye'den kovma yetkisinin olmadigini anlatabilmek icin yayinladik. Saygilarimla RAFAEL SADI Ozel not: yayinlanmasi mumkun olmayan daha baska mesajlari da var sayin bengunun ama basin ahlak yasasi yayinlanmasina musaade etmiyor...
Adınız
16/05/11 00:34
bırak bu işleri alon efendi ne kadar nefret ediliyor sizden ve ülkenizdende görüyorsun.bengü yüzde yüz haklı hepimiz böyle düşünüyoruz sadece şu kendini kemalist tanıtan kesim hariç herkes israile karşı ki onlarıında yahudilerle ortak özelliği kendilerini herkesten üstün görmeleridir.terör örgütünü dsteklemiyolarmışta falanda filanda yemezler bunları.pjakı destekliyorum ama pkk yı desteklimyorummu diyosun yani.biz avrupa desteklemiyo demiyoeruzki herkes destekliyor.silahlar hep alman fransız rus yapımı bunları biliyoruz.İsrail broşür dağıtmış sizi evlerinizi altyapınızı hayatınızı herşeyinizi gasp etmeye geliyoruz diye neden bu kadar hoşgörülki bu israil.ama merak etme göreceksin yakın zamanda olmasada birgün elbet göreceksin karşılığını
bengü
15/05/11 21:12
defolun Hasan Tahsin'in memleketinden .....yahudiler. bu memleket size kalmayacak Hasan Tahsinler bu memleket sizin gibi yılanlara kalmasın diye öldü. defolun gidin .......kenarı pkklı kardeşlerinizle birlikte ülkemden. defolun bu ülkeden.
Alon
14/05/11 23:10
Bay ADINIZ !!! israilin ateş açılan yerleri , ateş altında tutacağını bile bile kendi halkını kalkan olarak kullanmak soysuzların işidir...Ki israil havadan çok defa arapça bröşürler atarak gazze halkını bombalanacak yerler konusunda uyarmıştır...Bu bir...Gelelim o uluslararası dediğin sulara...BM araştırma komisyonu neredeyse raporunu bitirdi ve açıklamak üzere..Nedende Türkiye memnun değil, çünkü sonuç aleyhte çıkacak gibi..bu yüzden Türkiye komisyonu terkedecegini söyleyerek tehditte bulunuyor...Yani , kısaca, özetle Türkiye çuvalladı....Bu iki....Gelelim terröre...Türkiye de hapisteki hizbullahçılar ne oldu ? birdenbire buharlaştılar eh ? Zavallılar masummuş boşuna yatmışlar:-) Sayalım istersen , Hamas (terör örgütü ) , Hizbullah (Terör Örgütü) , İHH (terör örgütü)...Sen değil de...Dünya devletleri kabul etmiş sen etmesen ne olur...Ne olacağını söyliyeyim...Aynen teröre destek veren ülkeler listesine oturursun..işte bu olur...
Alon
14/05/11 22:58
Dilara !!! Demek israil PKK ya dester veriyor...Öcalan yıllarca Şam da saklandı..Şam galiba israil topragı...Yıllarca iran PKK ya destek verdi...FKÖ Lübnan Bekaa vadisinde yıllarca hem PKK yı hem ASALA yı egitti...1982 de israil Beyruttaki FKÖ karargahında ele geçirdiği ASALA ya ait bilgileri Türk istihbaratına ulaştırdı ve o tarihten sonra ASALA nın adı bile duyulmadı..Öcalan ın yakalanması ile bilgileri israil gizli servisi Türkiye ye servis etti....Bütün bunlar yüzlerce sene evvel olmadı...Şimdi ne oldu ??? Suriye nin beslediği PKK birden israilci mi oldu ? Hatay da ki üsse 4 saat değilde 34 saat sonra saldırı olsaymış o zaman israil suçlanmayacak mıydı ??? Kardeşim , bütün bu palavraları yazacağına , kısaca biz yahudilerden nefret ediyoruz deseniz daha inandırıcı olur...Aman ne olur etmeyin, çokta tın...
dilara
12/05/11 23:37
dış işlerinin israil in ileride yok olacağına dair söylendiği ileri sürülen sözleri yalanladığını herhalde kaçırmışsınız.Kaldı ki israilin iranı düşman gördüğü ortadayken pkk ya pejak üzerinden yardım ettiğini düşünmek hiçte zor değil.Türk halkındaki bu algı hataydaki üsse saldırı ile mavi marmara olayının arasında zaman aralığının 4 saat olmasıylada sağlamlaşmıştır.
Adınız
12/05/11 14:34
evet dünya çok iyi biliyor kimlerin terör örgütlerinin arkasında hangi ülkelerin olduğunu.bazı devletler varki kendisi terörist ortadoğudada bunlardan bir tane var.Teröristler sivilleri vurur hmde her yerde sokaklarda meydanlarda bazılarıda uluslararası sularda
Alon
11/05/11 19:45
Bugün için İsrail'in en büyük düşmanı görülen İran için bile , İsrail hiçbir zaman İran'ın ortadan kalkması gerektiğini söylememiştir..İsrail sadece İran'da bir rejim değişikliğini isteyebilir..Hatta dünyada ki birçok devlet bile aynı görüştedir..Türkiye'de ki israil düşmanları bırakın istediği senaryoyu uydursunlar..Agızlari torba değil ki dikesiniz.....AMA !!! Bir ülkenin Miki suratlı , sırıtık bir dışişleri bakanı çıkıyor ve israil in ileride yok olacağını söyliyebiliyor...ve bu Miki , dünyanın terorist saydığı örgütlerle dialoga girebiliyor, fikirler veriyor...Dünya , hangi ülkelerin terror örgütlerinin arkasında olduğunu gayet iyi biliyor..
Adınız
11/05/11 14:05
baba esad döneminde öyleydi doğru hatta apo yu mossad yardımıyla yakaladık.hatta 90 ların başına gidersek o zamanlar iranında pkk ile bağlantıları vardı.fakat sonraları işler değişti pkk iran ile türkiye'nin ortak düşmanı oldu suriye pkk ile mücadelede çok yardımcı oldu.Ayrıca israil'in kuzey ırak'taki faaliyetlerinin türkiye'ye karşı olduğunu söylemek doğru değil.israil'in kuzey ıraktaki faaliyetleri çok eskiden beri var.Ama bugün türkiye ile israil ilişkileri ortada ve abd ile israil zaten açıkça iran'a karşı kürt örgütlerini destekliyorlar.Ve israil eskiden türkiye'ye verdiği istihbaratı vermiyor bunu türk yetkililer açıkça belirttiler.düşmanınız zayıf noktanız neresiyse oradan vurur türkiyeninkide terördür.israil ile türkiye artık düşman sayılabileceğine göre pkk israil ilişkileri daha gelişebilir
myname
11/05/11 06:25
ne günlere kaldık.apo nun baba esad tarafından himaye edildiği ne çabuk unutuldu.biz ise ne yaptık oğul esad ı ödüllendirdik.ne yazık ki düşmanı nerede arayacağını bilmeyecek kadar zavallı durumdayız....

Haber Merkezi